.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گودرزی: وابسته به هیچ گروه سیاسی نیستم

شمال نیوز: وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان در جلسه رای اعتماد به خود گفت: وابسته به هیچ گرو سیاسی نیستم و در خط امام و رهبری حرکت می کنم و خودم را سرباز نظام می دانم.

 محمود گودرزی در جلسه رای اعتماد خود که صبح امروز یکشنبه برگزار شد با اشاره به سوابقی که داشته است گفت: رشته تخصصی اینجانب ورزش ملی کشتی است و دارای سوابق قهرمانی در سطوح آموزشگاه ها و دانشگاه و ملی بوده است. همانطور که دوستان اعلام کردند به عنوان مربی تیم های ملی در رده دانشجویی انجام وظیفه کردم. برگزاری المپیادهای دانشجویی در کشور از جمله دیگر فعالیت‌های من است.

وی در ادامه به سوابق اجرایی خود در بخش های مختلف ورزش دانشجویی اشاره کرد و در مورد برنامه هایی که برای جوانان دارد گفت: جوانان یک سوم جمعیت کشور هستند. در کشور ما حوزه ساختاری و مدیریتی جوانان خود جوان است و تازه متولد شده و بدون حمایت مجلس و همکاری تنگاتنگ با نهادهای ذیربط امکان توفیق در تحقق و پیاده سازی اهداف این وزارتخانه میسر نخواهد بود. در برنامه ای که ارائه شده است ذیل هر راهبرد برنامه های عملیاتی هم ارائه شده است.

گودرزی سپس راهبردهایش برای جوانان که در برنامه هایش اعلام شده بود را مورد اشاره قرار داد و به تشریح برنامه های عملیاتی اش در مورد امور مستقیم به جوانان پرداخت. وی تاکید کرد برای امور جوانان 7 راهبرد دارد که تا 12 راهبرد هم قابل ارتقاء است.

گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در ادامه جلسه رای اعتماد خود به برنامه هایی که برای ورزش دارد اشاره کرد و گفت: برای ورزش راهبردهای چهارگانه ای را در نظر گرفته ام که اولین آن نهادینه سازی اخلاق و قانونمداری در ورزش است. در این بخش محورهایی وجود دارد که در برنامه های ارائه شده ام وجود دارد.

وی در مورد راهبرد دوم گفت: توسعه ساختار محیط حقوق ورزش دومین راهبرد بنده است که برای اجرای آن به حمایت و راهنمایی های نمایندگان مجلس نیاز داریم.

محمود گودرزی در ادامه سخنان خود به راهبرد سوم اشاره کرد و گفت: ارتقا کمی و کیفی ورزش با اولویت ورزش برای همه سومین راهبرد بنده است. البته ورزش همگانی عبارت درستی نیست، بلکه باید ورزش برای همه مطرح شود.

گزینه وزارت ورزش با اشاره به هزینه ای که در ورزش می شود گفت: برای ورزش قهرمانی و خصوصا فوتبال 1200 میلیارد تومان هزینه می شود. کل اعتبار سازمان تربیت بدنی نیز 600 میلیارد تومان است که در مجموع 1800 میلیارد تومان برای دو مقوله ورزش حرفه ای و همگانی هزینه می شود. 75 میلیون نفر منتظر هستند تا از این سبد سهمیه بردارند که ما باید سهم کسانی که بی بهره هستند را پرداخت کنیم. ضمن اینکه باید به ورزش بانوان هم توجه ویژه ای داشته باشیم.

محمود گودرزی در مورد چهارمین راهبردش نیز گفت: حضور اثر بخش در مجامع بین المللی اولویت دیگر من است که امیدوارم بتوانم در این عرصه هم فعالیت کنم.

گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بنده برنامه ورزشی خود را با عنوان ورزش پاک‌، معنوی و معرفتی تنظیم کردم و قصد دارم حق ورزشی مردم در تمامی استان‌های کشور با اولویت استان‌های محروم و عشایر داده شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اینجانب حساسیت و دقت قابل درک نمایندگان به ورزش را به فال نیک می گیرم و آن را فرصتی بی نظیری برای پیشبرد ورزش می دانم. از ریاست محترم جمهور و رئیس مجلس و نمایندگان مجلس سپاسگزاری می کنم و از خدا می خواهم من را در خدمت به کشور و جوانان کشور یاری نماید.

گودرزی در پاسخ به سوال مطرح شده با محور اینکه آیا از وزاری قبلی که رای نیاوردند در وزارتخانه استفاده خواهید کرد گفت: کسانی که تخصص ورزشی ندارند قطعا به کار گرفته نخواهند شد.

وی در خصوص همکاری با شرکت های تابعه ایران خودرو گفت: اینجانب براساس مستندات عرض می کنم که به صورت مشاوره با این گروه کار کردم و خرد خرد حق مشاوره گرفتم اما مبلغی را که دریافت کردم یکجا برگردانم.

محمود گودرزی در مورد حضورش در مسائل سیاسی نیز گفت: در خصوص مسائل سیاسی هم در هیچ گروه و دسته ای عضو نبودم و نیستم و در خط امام و رهبری بودم و امیدوارم بتوانم به جامعه خدمت کنم. /250مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.